Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Θα Κάνω Να Επαληθευτούν Οι Προφητείες Του Ησαΐα


Βασούλα, άφησέ Με να σου τραγουδήσω το υπόλοιπο του Ύμνου της Αγάπης Μου, να εξαπλώσω τον Ύμνο της Αγάπης Μου για χάρη εκείνων που δεν ήταν έτοιμοι ν' ακούσουν.
Ναι, Κύριε!
Έλα να λιώσεις τις καρδιές μας,
δείξε μας, Βασιλιά μου, Θεέ μου,
τα Πλούτη της Ιερής Σου Καρδιάς.
Δείξε μας το Φως του Προσώπου Σου.
Κάνε μας να καταλάβουμε ότι Εσύ, Θεέ μου,
προσβλέπεις από τον ουρανό να δεις
αν έμεινε κανείς με πίστη, με αγάπη
και αν Σε αναζητάει κανείς.
Ευλογημένο το Όνομά Σου,
ευλογημένος ο Κύριος μας,
ο Λυτρωτής μας, ο Εμμανουήλ,
γιατί μας ψάλλει τον Ύμνο της Αγάπης Του.
Όπως διακήρυξε με το στόμα των προφητών Του
ότι θα επέστρεφε, μας προετοιμάζει τώρα
γι' αυτή τη συνάντηση.
Κι Εσύ, ευλογημένη Μητέρα,
Εσύ που μας έδωσες τον Λυτρωτή μας,
είσαι πάλι μαζί μας για να προετοιμάσεις
το δρόμο για τον Κύριο και
να μας προετοιμάσεις να Τον συναντήσουμε.
Και ο Κύριος, από το Άπειρο Έλεός Του,
θα μας επισκεφθεί για να δώσει φως
στο σκοτάδι μας και να οδηγήσει τα βήματα μας
στο δρόμο της Ειρήνης, της Αγάπης και της Ενότητας.
"Δόξα εν υψίστοις Θεώ και
επί γης ειρήνη, εν ανθρώποις ευδοκία."
(Λουκάς 2:14)
Βασούλα Μου, θα έρθω σ' ένα λαό που δεν Με σκέφθηκε ποτέ, ούτε ένα βλέμμα για ό,τι έκανα για τη λύτρωσή τους και θα κάνω να επαληθευτούν οι προφητείες του Ησαΐα: "Βρέθηκα από εκείνους που δεν Με ζήτησαν και φανερώθηκα σ' εκείνους που δεν Με ρώτησαν"1 Και η κοιλάδα του θανάτου με τους νεκρούς της και τις στάχτες της θα αφιερωθεί στις δύο Καρδιές Μας. Έχε Ειρήνη.
Έλα και επανάλαβε μετά από Μένα αυτά τα λόγια:
Ιησού, γίνε το στήριγμά μου,
χωρίς Εσένα δεν είμαι τίποτα,
χωρίς Εσένα το τραπέζι μου είναι άδειο,
χωρίς Εσένα είμαι νικημένη.
Γίνε η Έμπνευσή μου και πλημμύρισέ με.
Γίνε το Καταφύγιό μου και η Δύναμή μου,
σε αγαπώ και η θέλησή μου είναι δική Σου.
Γένοιτο. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου