Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Ο Αγώνας Σου Δεν Τελείωσε Αποφάσισα Να Επισπεύσω Την Επιστροφή Μου




Oita - Ιαπωνία

Όταν ήμουν φυλακισμένη στο σκοτάδι
και δέσμια στη φυλακή της αμαρτίας,
όπου φαντάσματα με βλοσυρή όψη
βασάνιζαν την ψυχή μου,
κι ενώ πίστευα ότι θα έμενα εκεί,
ξεχασμένη κι εξόριστη από το Αιώνιο Φως Σου,
Εσύ, σαν χίλιοι εκθαμβωτικοί ήλιοι μαζί,
κατέβηκες από τη Δόξα Σου φωτίζοντας
την φοβερή μου νύχτα.
Ξαφνικά, κάποιος στάθηκε εκεί και
η καρδιά μου σκίρτησε γεμάτη ελπίδα.
Μια ανάσα γλίστρησε στο πρόσωπό μου
και μου άνοιξε τα μάτια και
ο Αόρατος Θεός έγινε Ορατός.
Κι ενώ στεκόμουν αντιμέτωπη με την Καθαρότητα,
τη Λαμπρότητα και την Κυριαρχία, ήρθα στην ύπαρξη.
Η πνοή της Παντοδυναμίας με σήκωσε
και η αναρχία μου έπαψε να υπάρχει.
Χώμα και στάχτη - σου έχω δώσει τώρα μια σάρκινη καρδιά και έχω εμφυσήσει μέσα σου ένα ζωντανό πνεύμα. Παρόλο που ο νους σου είχε βυθιστεί σε βαθιά λήθη, το Έλεός Μου ήρθε σε βοήθειά σου και σε έσωσε, γιατρεύοντάς σε. Είπα: "θα γίνω ο νυμφίος της, ο δάσκαλός της και ο προστάτης της και θα είναι η νύφη Μου, η μαθήτριά Μου και το παιδί Μου, και θα την οδηγήσω από ένα δρόμο θαυμαστό. Τα πόδια της θα πατούν πάνω σε ζαφείρια. Θα είμαι το φως που φέγγει στο σκοτάδι όταν διασχίζει σκοτεινές κοιλάδες και το ραβδί και στήριγμά της όταν τη διώκουν και την κυνηγούν. Αν και θα διασχίζει ερημιές και κοιλάδες, δεν θα διψάσει και δεν θα πεινάσει ποτέ. Θα είμαι το Ποτήρι της και το Σώμα Μου η τροφή της. Θα είμαι το θέμα των ύμνων της και το Άσμα της στις συγκεντρώσεις Μου."
Και τώρα, διαλεχτό Μου παιδί, θάρρος, ο αγώνας σου δεν τελείωσε αλλά θα τον τελειώσουμε μαζί, το Χέρι Μου πάνω στο χέρι σου.1 Έχε Ειρήνη και επίτρεψέ Μου να σε διδάσκω καθημερινά! Εγώ δίδαξα τους μαθητές Μου και τους διέπλασα και όπως τους έθρεψα με το Λόγο Μου, έτσι κι Αυτός που σε ανέθρεψε θα σε θρέψει. Με το Άγιο Πνεύμα Μου, θα σε μάθω να αποφεύγεις κάθε τι κακό. Θέλεις πάντα να διδαχθείς από Μένα;
Ναι, Κύριε.
Ωραία. Τότε θα μάθεις. Ο Πατέρας και Εγώ θα συνεχίσουμε να σκορπίζουμε πάνω σου Διδασκαλίες σαν προφητεία. Η χαρά Μου είναι να διδάσκω, ιδιαίτερα ψυχές όπως τη δική σου που πρέπει να εξαρτώνται αποκλειστικά από Μένα, και είναι καλοπροαίρετες, ανυπόμονες σαν παιδιά που θέλουν να ευχαριστήσουν το δάσκαλό τους! Με ευχαριστούν πολύ τέτοιες ψυχές. Τέλος, θέλω να προσθέσω κάτι ακόμη σχετικά με τα Μηνύματά Μου: Αποφάσισα να επισπεύσω την Επιστροφή Μου. Δεν θα περιμένω πολύ για να επιστρέψω κοντά σας. Παρόλο που πολλοί αρνούνται να πιστέψουν, όταν θα γίνει, θα πιστέψουν, τότε όμως η καρδιά τους δεν θα είναι έτοιμη για να Με δεχθεί. Η επιστροφή Μου επίκειται, γι' αυτό κόρη, ήμουν ανυπόμονος να βιαστείς και να φέρεις εις πέρας το έργο που ο Πατέρας Μου κι Εγώ σου δώσαμε με τη βοήθεια του Αγίου Μου Πνεύματος. Θησαυρέ Μου, επίτρεψέ Μου να συνεχίσω την υπαγόρευσή Μου χωρίς καμιά από μέρους σου καθυστέρηση. Η στοργή Μου για σένα είναι μεγάλη και θα σε βοηθήσω να διορθώσεις την καρδιά σου κι έτσι να Με ευχαριστήσεις .
Βλέπεις; Βλέπεις πώς σε απάλλαξα από τη διαδικαστική εργασία; Τώρα θα σε έχω μόνο για Μένα. Θα σε καλώκαι θα είσαι διαθέσιμη. Τα υπόλοιπα Μηνύματά Μου θα σου δοθούν τώρα, πριν από τη μέρα που θα εμφανιστεί ο Αντίχριστος.
Πώς θα συνεχίσουμε όταν θα εμφανιστεί;
Για λίγο παραπάνω από τρεις μέρες και τρεις νύχτες2 δεν θα μπορείς να συνεχίσεις όπως θέλεις. Αλλά τούτη η σιωπή θα διακοπεί από το ίδιο Μου το Χέρι με το άνοιγμα της έκτης σφραγίδας.3 Χαίρε, γιατί σύντομα θα είμαι μαζί σας! Η Φωνή Μου θα ακουστεί και οι εχθροί Μου θα τρέμουν και θα χτυπούν το στήθος.4 Υποφέρω σήμερα μαζί σου, όπως αγωνιούσα στη Γεσθημανή. Έλα, Βασούλα, σε ευλογώ γιατί Μου έδωσες τιμή και δόξα και γιατί Μου έδωσες το χρόνο σου για να γράψω με το χέρι σου.

Σημειώσεις για να καταλάβει ο αναγνώστης.
"Για λίγο παραπάνω από τρεις μέρες" Αποκ.11:11: "Και μετά τις τρεις και μισή ημέρες πνοή ζωής από τον Θεό μπήκε μέσα τους και στάθηκαν στα πόδια τους." Αναφορά στους δύο μάρτυρες, τους δύο προφήτες, τον Ηλία και το Μωυσή. Σήμερα οι δύο Καρδιές, η Άμωμη Καρδιά της Αειπαρθένου Μαρίας και η Ιερή Καρδιά του Χριστού προφητεύουν σε μας, εκτελώντας παράλληλη υπηρεσία μ' εκείνη του Ηλία και του Μωυσή. Ο Ηλίας συμβολίζει την προφητεία και την προετοιμασία της ελεύσεως του Κυρίου, όπως ο Βαπτιστής που είχε έρθει με το ίδιο πνεύμα με εκείνο του Ηλία. Ο Μωυσής συμβολίζει το Νόμο. Στις τρεισήμισι μέρες, κάθε ουράνια προφητεία θα σιγήσει. Θα είναι ο καιρός της βασιλείας του Αντιχρίστου. "Σε καιρό, καιρούς και μισό καιρού. Και όταν συντελεστεί ο διασκορπισμός της δύναμης του άγιου λαού, όλ' αυτά θα εκπληρωθούν." (Δαν.12:7).
"Το θηρίο που ανεβαίνει από την άβυσσο θα κάνει πόλεμο εναντίον τους και θα τους νικήσει και θα τους σκοτώσει." (Αποκ.11:7).
"Και οι άνθρωποι από τους λαούς, τις φυλές, τις γλώσσες και τα έθνη, θα βλέπουν τα πτώματά τους επί τρεις και μισή ημέρες και δεν θα επιτρέψουν να ταφούν. Οι κάτοικοι της γης θα χαρούν για το θάνατό τους και θα ευφρανθούν και θα στείλουν ο ένας στον άλλο δώρα, γιατί οι δύο αυτοί προφήτες βασάνισαν τους κατοίκους της γης." (Αποκ.11:9-10).
"Αλλά αυτή η σιωπή θα διακοπεί από το ίδιο Μου το Χέρι με το άνοιγμα της έκτης σφραγίδας." Αυτό θα είναι το τέλος των τρεισήμισι χρόνων της δύναμης του Αντιχρίστου.
"Και μετά τας τρεις και μισή ημέρες πνοή ζωής από το Θεό μπήκε μέσα τους και στάθηκαν στα πόδια τους και φόβος μεγάλος κατέλαβε εκείνους που τους έβλεπαν. Τότε άκουσα φωνή δυνατή από τον ουρανό που τους έλεγε, "Ανεβείτε εδώ." Και ανέβηκαν στον ουρανό, μέσα σε σύννεφο, ενώ οι εχθροί τους τους έβλεπαν. Αμέσως έγινε μεγάλος σεισμός και το ένα δέκατο της πόλης γκρεμίστηκε και σκοτώθηκαν από το σεισμό εφτά χιλιάδες άνθρωποι. Οι υπόλοιποι φοβήθηκαν και δόξασαν τον επουράνιο Θεό." (Αποκ.11:11-13).
"Ύστερα κοίταξα και όταν άνοιξε την έκτη σφραγίδα, έγινε μεγάλος σεισμός. Ο ήλιος έγινε μαύρος σαν τρίχινος σάκος και ολόκληρη η σελήνη έγινε σαν αίμα ..." (Αποκ.6:12).
"Η φωνή Μου θα ακουστεί και οι εχθροί Μου θα τρέμουν και θα χτυπούν τα στήθη τους."
"'Ελεγαν εις τα βουνά και εις τους βράχους : "πέστε πάνω μας και κρύψτε μας από το πρόσωπο εκείνου που κάθεται στον θρόνο και από την οργή του Αρνίου."" (Αποκ.6:16).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου